Sivut

28. lokakuuta 2012

Tervetuloa!

Olen Bunny, 24-vuotias sisustus- ja designintoilija joka tällä hetkellä asuu Tampereella. Olen Espoosta kotoisin, asunut siellä 20 ensimmäistä vuotta elämästäni. Ennen Tampereelle asettumista ehdin asua myös Jyväskylässä ja Japanin Kiotossa (vaihtoaikani blogiin pääset tästä).

Taidejutut ovat aina olleet lähellä sydäntä, olen käynyt taidekoulua nuorempana ja lapsena lempparileikkini oli nukkekodin sisustaminen (jota olen myös jatkanut nykyään kun vain aikaa löytyy). Kaikenlaisia ompelu/askartelu/puutyöhommia olen tehnyt aina, tosin vaihtelevalla menestyksellä :D Aikaisemmin suurin ongelma oli se, että kun päähäni tupsahti joku idea niin minun täytyi päästä toteuttamaan sitä HETI ja usein tämän takia suunnittelu jäi liian vähälle ja yritin saada homman mahdollisimman nopeasti valmiiksi... Sen takia ne projektit olikin aika karsean näköisiä :D Nykyäänkin vielä vimma iskee heti päälle ja olenkin pari kertaa lähtenyt täysiä juoksemaan kauppaan kymmenen minuuttia ennen sulkemisaikaa että saan aloittaa projektin samantien! Onneksi sentään itse toteutusvaiheessa olen nykyään kärsivällisempi :) Nykyisin etenkin valokuvaus ja akvarellimaalaus on tärkeitä harrastuksia.

Sisustukseen hurahdin kunnolla tuossa nelisen vuotta sitten kun muutin omilleni, tosin vasta nykyään voin sanoa oikeasti tietävänikin vähän mistä puhun! Luen aktiivisesti sisustuslehtiä, käyn sisustusmessuilla niin usein kun niitä vain järjestetään (Habitare vuosina 2010-2012 sekä Vuoreksen Asuntomessut 2012 ovat tällä hetkellä plakkarissa). Olen myös eräässä huonekalukaupassa töissä, joten sitäkin kautta pääsen aina ihailemaan kivoja juttuja kotiin.

Minulla on aina ollut vilkas mielikuvitus ja kun siihen soppaan vielä lisää luovuusintoni ja taiteellisuuden niin uskon (ja toivon :D) että tästä blogista saadaan oikein kiinnostava pläjäys!

Olen jo kauan halunnut aloittaa jonkun uuden blogin, sillä hurahdin bloggaamiseen jo vaihtoaikanani Japanissa. En kuitenkaan halunnut mitään lifestyle-blogia, ei elämäni nyt niin kiinnostavaa ole :D Nyt kun muutetaan Antin kanssa kolmen viikon kuluttua uuteen kotiin olen niin innoissani kaikista uusista sisustusjutuista ja olenkin jo aloittanut monia uusia projekteja, ajattelin kerätä ideoita tähän blogiin. Eli tiedossa on konkreettisia tutorialeeja miten joitakin projekteja voi tehdä sekä inspiraatiokuvia/juttuja ja muuta sisustukseen liittyvää. Enjoy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti