Sivut

20. marraskuuta 2012

Muuttorumbaa

Blogi on hetkeksi hiljentynyt muuttorumban takia! Saatiin vihdoinkin lauantaina muttokuorma pakattua ja purettua ja päästiin uuteen kotiin. Vielä eletään laatikoiden keskellä ja tavarat on hujan hajan, nettiä ei  löydy vielä varmaan viikkoon eikä kalusteetkaan ole vielä omia paikkojaan löytäneet kun niitä ei mahdu siirtelemään laatikoiden välissä!

Mutta jos ei muuta niin ainakin sain vihdoinkin Antin ympäripuhuttua ja sain luvan ostaa uuden keittiönvalaisimen jota oon jo kauan haaveillut, etenkin kun se oli satasen alennuksessa! Nyt pitää vain vielä odotella että se kotiutuu postista :) Olen kattellut sitä jo kauan netistä, en ollut täysin tyytyväinen ja oon yrittänyt hulluna etsiä toista kokovalkoista, simppeliä, maitolasin näköistä, leveetä ja ei-pöyreätä valaisinta turhaan. Kun sitten viikonloppuna näin ekaa kertaa Triplen livenä olin heti myyty!

Keraplastin Triple-valaisin
Nyt tarvitaan enää uusi baaripöytä ja tuolit jotka sopii lamppuun! Baaripöytää olen suunnitellut jo kauan koska aijon tehdä sen itse, joten ensin pitää odottaa palkkapäivää, sitten täytyisi löytää tarvittavat vehkeet ja materiaalit ja sitten vielä paikka jossa voisin sen tehdä :D Mutta ehkä saan sen vielä joskus aikaiseksi. Tällä hetkellä saan tyytyä vanhaan ruokapöytäämme joka sekin on kuitenkin ihan hyvä. On se muuttaminen kyllä kallista kun heti haluaa ostaa hirveästi uusia juttuja :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti