Sivut

6. kesäkuuta 2013

Pikainen kesäprojekti

Täällä taas! :) Kouluhommat on vihdoinkin ohi ja minulla on vihdoinkin aikaa tehdä mun projekteja. Kesän kuumuuden kunniaksi ajattelin näyttää uusimman projektini, jonka tekemiseen meni vain noin puoli tuntia. Näissä kuumissa keleissä meillä pyörii tuuletin aamusta iltaan. Mielestäni tuulettimet ovat aika rumia, joten innostuin kun sattumalta löysin tämän projektin ohjeet netistä.

Tarvitset:
Tuulettimen
Punaisen, sinisen ja keltaisen tussin

Väritä tuulettimen propelliosat eri värisiksi.

Laita propelli takaisin paikalleen.

Valmis!


Tämä tuo vähän kivaa lisää muuten niin tylsään tuulettimeen. Netistä löytämäni kuvan mukaan tuulettimessa pitäisi selvästi näkyä myös perusvärien väliset värit, mutta ainakaan omasta tuulettimesta en näitä ole vielä kunnolla huomannut :D

Kuva tumblr:sta



4 kommenttia:

  1. Näkyyhän tuossa sun tuulettimessa ainakin pinkkiä, liilaa ja jotain vähän vihertävää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ehkä mä oon vaan vähä liian kriittinen :D tosin kuvassa näkyy noi kaikki värit paljon selvemmin kun oikeesti. Ei ne oikeesti näy melkein ollenkaan jos tuuletinta pitää täysillä!

      Poista
  2. Löysin blogisi vasta nyt ja olin aivan myyty! Ihania ja inspiroivia ideoita! Selasinkin saman tien kaikki postaukset läpi yhdeltä istumalta :D

    Harmi kun et näy postanneen pitkään aikaan, toivottavasti palaat vielä blogisi pariin!=)

    -Essi

    http://www.lily.fi/blogit/garage-glamour

    VastaaPoista
  3. Ihan mieletön! Vois kokeilla itekin! :)

    VastaaPoista